My pictures. Welcome! All photos produced by Michal Hanisch (except where indicated). Powered by Canon.

Tradiční Žebřík v Plzni. Děkujeme především personálu hotelu Ibis za trpělivost, pochopení, obětavost a stoický klid. Další díky: pivovar Purkmistr, Pilsner Urquell, Red Bull, Terezin minivan, zpěvačka, která s náma jela zpět, jitrocel a tuje, Hentai Corporation. Užili jsme si to jako vloni, či předloni. Zas za rok?
  • 15.3.2014
I letos opět předávání hudebních cen Žebřík 2011, tentokrát v plzeňském hotelu Parkhotel****. Krásné jarní počasí, první zahrádka, návštěva pivovaru Purkmistr, sranda, legrace a tyhle srandy.
  • březen 2012
V pátek 5.3. proběhl v DK Inwest v Plzni slavnostní galavečer vyhlášení hudební ankety Žebřík 2009 časopisu Report, kde jsme se sešli v početném složení našeho hudebně-kamarádského klanu. Nádherný páteční večer a sobotní ráno :-). Fotografie také na iREPORT zde.
  • 5.3.2010
A druhej den byla na programu zoologická zahrada, která mě naprosto uchvátila a padala mně z ní neustále brada... Liberec dobrý, bílí tygři taky dobrý, ale tohle se prostě musí vidět... Krásná zvířata, vůbec žádní návštěvníci, dostatek výčepů Kozla rovnoměrně po zahradě... :-). Porovnejte s fotkama z liberecké zoo :-). Váca se vydal se Soňou do zoo o pár týdnů déle a pořídil také nádherné fotky.
Kategorie: přírodazvířata
  • 14.4.2008
Fotky z oslavy zlaté svatby dědy a babičky
  • 28.4.2007
Zasněženou krajinou jsem se vypravil ze Smržovky do Jablonce klasicky přes rohlednu Nisanku a Kynast. Sníh, klid, samota.
  • 4.12.2010
Sběr fotoodpadků, zapomenutých či neuvedených fotek z loňského roku z různých akcí a tak :-). Trochu taková egoistická sbírka fotek :-))).
  • leden 2008 až leden 2009
Jsou místa, na která se vždy rád vracím. Ještěd je jedním z nich. Při západu slunce jsem tam nebyl, tak jsme si tam s doktorem takřka expedičně vyšlápli. Škoda oparu, škoda, že technika selhávala. Severní vítr byl krůt. Ultrarychlý sestup jsme stvrdili v Kozlovně Svijanským pivem a jumem. V Kozlovně, která je pro nás oba symbolickým a historickým místem.
Kategorie: krajinapříroda
  • 29.1.2011
Necelý týden do koncertu J.A.R. v Lucerně, který se koná vždy 17.11., to vypadá na Severu takhle... Seveřany by to ale na druhou stranu moc překvapovat nemělo. Že to přišlo na můj vkus moc brzo, je fakt :-). Lyžaři a lyžařky leckde už můžou namazat lyže, nebo obout přeskáče a hurá na svahy.
Splnil jsem si díky Němečkům další malý sen: zúčastnil jsem se zabijačky v Libině na Moravě. Prase, prejt, jitrnice, tlačenka, ovar, pečeně, prdelačka, slivovice, okurky, kysaný zelí, ale taky štípání dříví, bourání prasete a tak dále. Fotila Míša a Klára.
  • říjen 2010
Odpoledne jsem jel ještě do skanzenu Zaanse Schans na větrné mlýny a na místní architekturu. Trochu chybělo slunce. Večer pak večerní Amsterdam. Jak se mi líbilo v A'damu?
  • 5.7.2012
Jeden z vůbec posledních letošních jazzových zážitků. Yvonne Sanchez Trio v Jablonci v Eurocentru - v sále, kam se podobný komorní hudební zážitek prostě nehodí. Drtivá většina posluchačů seděla na židličkách a tak to vypadalo jako na výchovném koncertě vážné hudby pro základní školu... Co naplat. Zažili jsme to již na Illustratospheře, při koncertě Yvonne to bylo ještě markantnější. Fotky nic moc, uznávám. Tak jen pro tu atmosféru. Natočil jsem ale třeba výbornou Roses, nebo dvojitou Under the Moon and the Stars + Rainbow.
  • 28.11.2008
Výlet do čtvrtého největšího města v Polsku. Prohlídka centra, radnice. Následně mimo centrum Hala Stulecia (UNESCO), japonská zahrada a nakonec výstup na kopec Ślęża (718 m.)
  • 6.7.2011
Druhý den jsme jeli na Westerplatte, kde začala druhá světová válka. Pak jsme se přesunuli do koncentračního táboru Sztutowo, prohlídnuli jsme si i výletní letovisko Sztutowo s pláží, největší cihlový hrad Malbork (UNESCO) a den jsme zakončili noční prohlídkou Gdaňsku.
  • 4.4.2015
Zase jsem sáhnul do archívu a našel tentokráte fotky z roku 2005, kdy jsme byli na Watzmannu. Nejsou to jen fotky hor, ale najde se něco i pro milovníky (nejen divoké) fauny (5 druhů zvířeny!), flóry, architektury, historických zajímavostí a podobně :-). Nebudou chybět pochopitelně ani moje vtipné komentáře, jak jinak... (Nezapomeňte mrknout třeba ještě na fotky z loňských či předloňských Alp.)
  • září 2005
Vyšehrad, Hrad a Praha. Tentokrát černobíle a také z Velké věže Katedrály svatého Víta.
Kategorie: architekturaměsta
  • 27.3.2011
V Praze jsem si dal dva výlety. Uklidnilo mě, že i zde je někde krásná příroda.
  • duben 2010
Třetí den už počasí vyšlo a my jsme se mohli vydat konečně na první velkou túru do Vysokých Tater na Východní Vysokou.
  • 9.9.2012
Odpočinkový a zároveň poslední den jsme vyjeli lanovkou na Skalnaté pleso a podnikli výlet na Veľkou Svišťovku na Velkou Lomnickou Vežu.
  • 11.9.2012
Poprvé v životě jsem se podíval do Tater. První den jen lehce procházka kolem plesa a skokanských můstků.
  • 7.9.2012
Čtvrtý den byla třetí velká túra na Kriváň. Místo odpočinkového dne. Nohy už docela bolely, ale dali jsme to.
  • 10.9.2012
Fotografie z předávání Výročních cen OSA za rok 2012 v Divadle Hybernia v Praze.
  • 12.6.2013
Poslední společný výlet nejspíš před začátkem akademického roku 2008/2009 do Prachovský skal, které jsme obešli a Jičína, kde jsme se napili na moje narozky v nádražním restaurantu. Chystám spoustu videos na můj videoanál :-)
  • 18.9.2008
Trochu jsme v průběhu mojí dovolené výletili po Jizerkách. Tahle galérka je z výletu na Štěpánku. Bylo krásně, venku i v místních provozovnách.
Kategorie: krajinapříroda
  • 1.10.2010

Adresa na Rajčeti

www.mh2007.rajce.idnes.cz

13. února 2007

Webová adresa

Mí oblíbení lidé na Rajčeti

Má oblíbená alba na Rajčeti

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)