My pictures. Welcome! All photos produced by Michal Hanisch (except where indicated). Powered by Canon.

Prakticky rok co rok již 14 let jezdíme s tátou do Alp a Dolomit. Nedávno jsem si prohlížel fotografie z let, kdy ještě digitální foťáky "moc neletěly" a nemohl jsem odolat pár fotek zdigitalizovat, protože některé jsou skutečně velmi exkluzivní oldskůlové záležitosti :-). Seznam všech kopců. Fotky z posledních let jsem již na rajčeti uvedl (2005, 2006; 2007 - první, druhá a třetí galerie; 2008 - první, druhá, třetí, čtvrtá a pátá galerie)
  • září 2009
Oslavil jsem 28. narozeniny na přenádherné zahrádce U Samešů se Svijanama a Němečkovic famílií. Fotila Klára.
  • 17.9.2011
S Petrem Soukupem jsme dali již pátý ročník benefičního minifestivalu Motol Motolice v Břevnovském klášteře. Krom skupiny Tap Tap, Niceland vystupoval jako headliner taky Dan Bárta & Illustratosphere (Facebook). Podívejte se i na fotky ostatních interpretů, které jsem tam vyfotil pro iReport.cz.
Kategorie: kulturalidé
  • 7.5.2011
Abraxas oslavili v Retro Music Hall 35 let existence. Při té příležitosti pokřtili nové DVD za účasti několika hostů: Viktor Dyk, Matěj Ruppert, Varhan Orchestrovič Bauer či Imran Zangi
  • 19.10.2011
Můj vůbec první letošní koncert byli Abraxas v Jablonci ve Woku. Komorní koncert pro hrstku statečných. Fotky ze zvukovky a gigu.
  • 15.2.2014
Jelikož naše sestřenice Petra se svým chlapcem Štěpánem za pár hodin odlétají na rok do Kanady, museli jsme se s nimi náležitě rozloučiti. Tudíž jsme vytáhli rybízové šťávy, karlovarské minerální vody, polotučná mléka a připili jsme si nejen na jejich úspěchy, zdraví za louží, ale i na letecké motory, které je budou unášeti přes ten ocerán. S laskavým svolením nahlédněte na fotografie Tomáše Vacka | Update: fotky Petry a Štěpána z daleké Kanady na tomto profilu na Rajčeti
All photos produced by Tomáš Vacek
  • 22.6.2008
Adventní čas v Praze, Vánoce na Smržovce a Maxově, Silvestr v Žilině. Kde bylo celou dobu adekvátní zimní počasí?
  • prosinec 2011 až leden 2012
Fotografie z adventu, Vánoc, dědových 80tých narozenin, Silvestru a z novoroční procházky.
  • listopad 2012 až leden 2013
První letošní výlet do Alp byla víkendová cesta za nejvyšší horou Lichtenštejnska, který jsem podnikl se Sábl triem :-). První galérie je z lázeňského města Bad Ragaz, kde jsme kempovali.
  • 10.7.2009
Druhý den po příjezdu jsme vyrazili směr nejvyšší hora Lichtenštejnska - Grauspitz (2599 m.). Bohužel jsme vylezli pouze na její menší druhý vrchol - Hintergrauspitz (2 574 m). Ideales Bergwetter jsme moc neměli, občas pršelo, chvíli padal sníh, nicméně mohlo být ještě hůře. V albu krom hor tradičně i krávy, koníčci a květiny.
  • 11.7.2009
Druhá letošní cesta do Alp v nejbližším možném termínu těsně po mých státnicích z ekonomie vedla na třetí nejvyšší horu Rakouska a zároveň druhou nejvyšší horu Ötztalských Alp - Weisskugel (3738 m). V pondělí brzo ráno jsme vyjeli z Čech, odpoledne jsme byli na místě a šli na chatu Weisskugelhüttte (2544 m). Druhý den pak na vrchol.
  • 7.9.2009
Hned druhý den po sestupu (středa) z Weisskugelu jsme přejeli pod Ortler do horského střediska Sulden, abychom vyšli na chatu Payer Hütte a druhý den se pokusili o Ortler (nejvyšší hora bývalého Rakouska - Uherska). Tlačila nás hrozba špatného počasí na pátek. Nakonec se nám absence zcela volného odpočinkového dnu vymystila...
  • 9.9.2009
Po odpočinkovém dnu jsme se v sobotu vydali na Monte Cevedale (3769 m). Tentokrát bez noclehu na chatě, rovnou z parkoviště, kam jsme se ještě přiblížili autem z kempu. Počasí ráno ideální rozhodně nebylo. Od chaty chaty Pizzini jsme začali za chvilku strmě stoupat na hřeben, za kterým byla druhá chata Casati (3269 m) těsně u začátku ledovce. Cestou k druhé chatě začalo sněžit a padla mlha. Tudíž to ideální bergwetter rozhodně nebylo. Hodinku jsme počkali v chatě, a když se nakonec na cestu vydal horský vůdce s klienty, šli jsme taky. Neviděli jsme nic. Všude bílo, že nebylo možné rozeznat konec horizontu a začátek nebe :-)
  • 12.9.2009
Pátý den byl konečně plně odpočinkový. Projeli jsme pár starých měst - Glurns a Müstair (místní kostel je zapsán v UNESCU), vyjeli jsme na Passo Stelvio a pak jsme se přesunuli do kempu do lyžařského zimního střediska Sant Catarina, odkud jsme chtěli jít druhý den na Monte Cevedale.
  • 11.9.2009
Druhý den brzo ráno ještě skoro za tmy jsme vyrazili směr vrchol Ortleru (3905 m). Nutno dodat, že únava se na mě dost projevila. Měl jsem "olšový nohy", nebyl jsem si jistý skoro s žádným krokem - jinak řečeno jsem šel, jako bych měl nasráno v kalhotech. Nakonec jsem na jednom dvojkovém místu na skalnatém hřebenu, které jsem nemohl přelézt, rozhodl otočit. Ten den jsem na Ortler skutečně neměl. Škoda :-(.
  • 10.9.2009
Poslední den jsme se vydali do údolí, jehož geologická struktura je dokonce zapsaná v UNESCU. Byl to vejlet jednou stranou údolí nahoru a druhou stranou dolu. Nejzajímavější mi přišlo množství a různé zbarvení krav :-). Poslední noc jsme spali v kempu v Bad Ragaz jako v červenci se Sábl triem.
  • 13.9.2009
Druhý den brzo ráno vstávačka, vydatná snídaně na chatě a hurá na kopec. Ráno bylo poměrně chladno, což slibovalo dobré počasí. Stoupali jsme od chaty Weisskugelhütte nejprve poměrně dolů na dno, kde byl ještě před sto lety ledovec, po té po moréně na ledovec. Následně do sedla Weisskugeljoch. Odtud jsme traverzovali a obcházeli prakticky celý kopec až do dalšího sedla Hintereisjoch (3460 m) a pak jsme se točili prudce doprava svahem až k počátku ledovce. V nejstrmější pasáži až tak 30° sklon. Naštěstí byl ledovec v dobrém stavu (při sestupu byl již měkčí). Následně po skalnatém hřebínku až na vrchol. Shrnuto: cesta na chatu - 2 hodinky, cesta od chaty na vrchol - 4 hodiny. Sestup k chatě cca 2,5 - 3 hodiny a hodinku k autu.
  • 8.9.2009
Fotografie z loňských alp (Alpy a Dolomity). Byli jsme především v Itálii. Tak na to mrkněte. Obsahuje i závěrečnou cow show (věnováno všem děvčatům).
  • září 2006
První galérka fotogafií z letošního "zájezdu" do Švýcarska a Itálie. Fotografie především z výstupu na první letošní čtyřtisícovku Gran Paradiso (4 061 m) a celkově pak z prvních tří dnů. Report z výstupu čtěte přímo zde na Vysledky.cz
  • 10.9.2007
Druhá galérie fotogafií z letošní dovolené ve Švýcarskua a Itálii. Fotografie z výstupu na druhej kopec - čtyřtisícovku Castor (4 228 m). Report z výstupu čtěte zde webu Vysledky.cz.
  • 13.9.2007
Ostatní fotografie z posledních dnů letošní dovolené ve Švýcarsku a Itálii
  • 15.9.2007
S jet lagem jako prase jsme trávili 10 hodin na přestupu v Amsterdamu a prohlídli jsme si krátce město. V A'damu jsem byl taky před dvěma lety - tu, či tu, tu.
2 komentáře
  • 12.5.2014
S Lufthansou z Prahy do Frankfurtu, pak na Schiphol. Ráno první návštěva Amsterdamu. Odpoledne jsem stihl ještě skanzen Zaanse Schanse. Jak se mi líbilo v A'damu?
  • 5.7.2012
Druhý den v pátek jsem skoro celý den trávil na lodi na kanálech. Projel jsem červenou, zelenou i modrou trasu. V přestavkách jsem navštívil van Goghovo muzeum a pár kostelů. Večer v CZ SK baru a v Moes. Jak se mi líbilo v A'damu?
1 komentář
  • 6.7.2012

Adresa na Rajčeti

www.mh2007.rajce.idnes.cz

13. února 2007

Webová adresa

Mí oblíbení lidé na Rajčeti

Má oblíbená alba na Rajčeti

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)